تعميرات ماموت Mamoot
تعميرات ماموت Mamoot

پیوندهای روزانه
    لينكي ثبت نشده است
آمار
    افراد آنلاين : 1
    بازديد امروز : 12
    بازديد ديروز : 78
    بازديد كل : 7003
امکانات وب
طراحي لوگوي حرفه اي

لوگو

نشانه يا لوگو ( Logo ) , نمادي گرافيكي است براي بيان يك عبارت يا القاء يك مفهوم خاص از طريق سمبل,نوشتارو علامت به بيننده,لوگو چيزي شبيه امضا و يا علامت است كه فعاليت فرد و سازمان هاي مختلف را نشان مي دهد.

طراحي لوگو

طراحي لوگوي حرفه اي تلفيقي از ماهيت و شاكله ي شركت شماست. يك تبليغ و نشانه كه حتي بعد از مدت زمان استفاده از آن نيز هنوز جذاب و قابل تكرار و حتي به صورت فوكاهي مورد استفاده باشد، علامت موفقي است.

طراحي لوگوي حرفه اي

يكي از مسائل مهمي كه براي يك سازمان ميتواند مطرح باشد طراحي لوگو آن است. لوگوي شركت شما ميتواند هميشه نام سازمان را به خاطر مشتري بياورد و در ذهن افراد باقي بماند.

دسته بندي طراحي لوگوي حرفه اي

اهميت طراحي لوگوي حرفه اي با گسترش اينترنت و افزايش تعداد برندها به روشي مناسب براي جا انداختن نام و برند شما در ذهن مخاطبان تبديل شده است.

دسته بندي لوگو

لوگوي شما مي تواند كتيبه اي از نام شركت شما يا تصويري به عنوان نماد كسب و كار شما باشد تا دامنه كسب و كار شما را نشان دهد.

اين وظيفه طراح گرافيك و شركت هاي طراحي لوگوي حرفه اي مانند لوگووين است كه مناسب ترين انواع لوگو را براي شما انتخاب كنند تا نحوه استفاده

از آنها را بدانيد و بتوانيد طراحي لوگوي خود را به همان سبك سفارش دهيد.

نشان واره ها داراي دسته بندي هاي مختلفي هستند كه از نظر كلي و سايت لوگووين مي توان آنها را به سه گروه اصلي تقسيم بند كرد:

1.طراحي لوگوي تصويري

در لوگو تصويري از آيكون ,نماد,سمبل,و پيتوگرام استفاده مي شود كه طراح بايد با استفاده از اين قسمت ها لوگو را به بهترين حالت طراحي كند

از اين سبك بيشتر در شركت ها و سازمان هايي استفاده مي شود كه قصد دارند به ساده ترين روش ممكن مفهوم را به مخاطبين خود انتقال دهند.

از جمله لوگوهاي تصويري برندهاي شناخته شده ميتوان از :

لوگوهاي تصويري

  • اپل
  • نايك
  • فايرفوكس
  • يونيسكو

آيكون ها در لوگو تصويري به نوعي مفهوم را با القاء عنصري خاص به بيننده انتقال مي دهند.

از جمله نماد يونسكو كه سعي شده از طريق عنصر تصويري حمايت از مادران و كودكان مفهوم را به سادترين روش به بيننده انتقال دهند.

2. طراحي لوگوي نوشتاري

در طراحي لوگو نوشتاري در تعريف لوگووين ,مونگرام استفاده مي شود كه طراح با استفاده از نوشتار , منظور و اسم مجموعه را به زبان هاي مختلف به بيننده نمايش مي دهد

اين نوع ; استفاده متون مختلف گرافيكي را شامل مي شود. طراح با استفاده ازاتودهاي دستي نوشته هاي خاصي را ايده پردازي و اجرا مي كند.لوگو تايپ ها بر اساس زبان هاي مختلف تغيير مي كند.

اين نوع نشانه بايد به گونه اي طراحي شود كه هر ميزان سايز آن تغيير كرد خوانايي خود را از دست ندهد

از جمله نشان هاي نوشتاري شناخته شده ميتوان از:

لوگوهاي نوشتاري

  • كوكاكولا
  • ديزني لند
  • گوگل

لوگو تايپ ها شامل شكل هاي گوناگون هستند.

آنهايي كه نازك تر و خطي هستند اين نوع حس رسميت و پالودگي را به بيننده انتقال مي دهند.

مانند: طراحي نشان نوشتاري سالن هاي آرايشي كه از نوشتار نازك و خطي استفاده مي شود.

و يا لوگوهاي نوشتاري فانتزي كه درشغل هاي مانند فست فود و يا مواد غذايي استفاده مي شوند.

اين نوع مختص كارهاي مخصوص خود هستند كه اگر در فعاليت هاي ديگر به كار گرفته شوند ممكن است جلوه خوبي نداشته باشند.

3.طراحي لوگوي تركيبي

طراحي لوگو تركيبي از نوشتار و تصوير استفاده مي شود.

در اين نوع سبك تصوير به عنوان نماد استفاده مي شود و يك نوشته اختصاصي و منحصر به فرد نيز در زير و يا كنار لوگو طراحي مي شود.

تلفيق اين دو لوگو تركيبي را شكل مي دهد.

ازجمله نشان هاي تركيبي شناخته شده ميتوان از:

لوگوهاي تركيبي

  • ناسا
  • پپسي
  • ساند كلود

در طراحي لوگو تركيبي هارموني بايد طوري باشد كه لوگو تصويري و لوگو نوشتاري با يكديگر هماهنگ باشند يعني مكمل همديگر باشند.

اين نوع لوگو در اصل پيچيده تر از دو لوگو قبلي است به نوعي دو لوگو قبل در يك قاب و تصوير به هم مي رسند و با هم تلفيق مي شوند.

عناصر مهم و اساسي در طراحي لوگوي حرفه اي

عناصر مهم و كليدي طراحي لوگو

در اين قسمت به بررسي عناصر مهم طراحي لوگو لوگووين مي پردازيم.

01. خط

خط در طراحي لوگو

از نظر لوگووين عنصر خط مهمترين و اساسي ترين عنصر براي ايجاد هرگونه طراحي گرافيكي از جمله يك آرم است. يك خط نوازشي است كه يك قلم يا مداد براي اتصال دو نقطه ايجاد مي كند.

طراحان گرافيك از خطوط براي تقسيم فضا استفاده مي كنند. به عنوان مثال ، يك طراح از خطوطي در طراحي مجله استفاده مي كند تا محتواي بدن را از پانل هاي جانبي و عناوين حفظ كند.

هنگام طراحي يك آرم ، خطوط براي طراح گرافيك اهميت زيادي دارند. طيف گسترده اي از خطوط مانند نرم ، ضخيم ، سخت ، جسورانه ، نازك ، زيگزاگ و انواع ديگر وجود دارد. يك خط مناسب خطي است كه مي تواند شخصيت برند را بيان كند ، يك آرم قصد دارد آن را نمايندگي كند.

02. رنگ

رنگ در طراحي لوگو

اهميت رنگ ها از نظر لوگووين در طراحي لوگو چند برابر است. در مرحله اول ، اكنون رنگها به دليل قدرت بي حد و حصر خود بر مردم شناخته شده اند. رنگ ها مي توانند احساسات و احساسات را از بينندگان بيرون بريزند.

رنگ يكي ديگر از عناصر مهم طراحي است كه در طراحي آرم شما نقش اساسي دارد. در حالي كه پالت رنگهاي زيادي دارد ، همه آنها براي نمايش تجارت شما مناسب نيستند.

بينندگان ابتدا رنگها را مي بينند تا تصوري از مشاغل شما داشته باشند. بنابراين ، براي انتقال پيام از رنگ ها استفاده كنيد.

03. شكل

شكل در طراحي لوگو

آرم ها در طيف گسترده اي از شكل ها قرار مي گيرند. لوگوهايي را به اشكال مانند دايره ، مثلث ، بيضي ، مربع ، ذوزنقه ، الماس ، مستطيل ، پنج ضلعي و بسياري ديگر پيدا خواهيد كرد. شكل ها مرزهاي يك آرم را مشخص مي كنند. اما شكل فقط مربوط به شكل كلي يك آرم نيست.

در واقع ، لوگووين مي گويد طراحان بايد فكر كنند كه چگونه عناصر مختلف يك آرم مي توانند يك شكل مورد نظر را ايجاد كنند و چگونه شكل آن با مخاطب ارتباط برقرار مي كند. به ياد داشته باشيد كه عنصر شكل براي طراحي اساسي است.

به عنوان مثال ، شما مي توانيد بدون ايجاد يك شكل منحصر به فرد هنگام ايجاد يك طراحي بسته بندي ، به جلو حركت كنيد . بنابراين ، شكل هاي فيزيكي و مجازي در طراحي گرافيك به همان اندازه اهميت دارند.

به شكل آرم خود توجه كنيد. شكل بايد با تصوير گرافيكي كه انتخاب كرده ايد همبستگي داشته باشد. همچنين شكل بايد به تجارت شركت شما مربوط باشد. شكل را تا حد امكان ساده نگه داريد تا مشتري بتواند به راحتي صفات تجارت شما را بشناسد.

04. فضا

فضا در طراحي لوگو

عنصر مهم ديگر فضاي منفي است كه طراحان بيشتر از آن استفاده نمي كنند. اما هنگام استفاده، تيم طراحي لوگوي حرفه اي لوگووين معتقد است,اين عنصر كمك

زيادي به انتقال پيام مارك به شيوه زيبايي شناختي مي كند. با استفاده از فضاي منفي مي توانيد اشكال ايجاد كنيد.

بنابراين ، پيام مشتري خود را بررسي كنيد و يك شكل يا شكل ايجاد كنيد كه پيام را منتقل مي كند.

05. تايپوگرافي

تايپوگرافي

تايپوگرافي شايد مهمترين بخش طراحي گرافيك باشد. انتخاب يك تايپ خاص براي ايجاد لمس شخصيت به يك آرم مهم است.

اين به نوبه خود شخصيتي از شغل و برند شما را ايجاد مي كند. افراد مي توانند مارك شما را به روشي خاص تجسم كنند از طرح آرم.

با اين حال ، اطمينان حاصل كنيد كه هيچ مشكلي در استفاده از تايپ در آرم و ساير مواد بازاريابي مانند طراحي كارت ويزيت شما وجود ندارد.

براي قوام برند ، از تايپي استفاده كنيد كه بسياري از محصولات طراحي گرافيكي ديگر مشتري شما قبلاً از آن استفاده كرده است.

06. مقياس

مقايس لوگو

يكي از عناصري كه به آرم و هويت برند شما علاقه مند مي شود مقياس است. لوگووين مي گوييد اطمينان حاصل كنيد كه آرم تجاري شما در اندازه هاي مختلف قابل اندازه گيري است.

وقتي بزرگترين اندازه ممكن در بيلبوردها پرتاب مي شود ، اين آرم بايد چشمگير باشد.اما همچنين بايد هنگام چاپ روي سطوح كوچك محصولات تبليغاتي مانند قلم، جزئيات دقيق آن را به وضوح نشان دهد.

به عبارت ديگر، يك طراحي آرم مقياس پذير چشمگير در تلاش شما براي ايجاد يك تصوير خوب از تجارت شما كمك خواهد كرد.

نرم افزار هاي طراحي و ايده پردازي لوگوي حرفه اي

نرم افزارهايي هستند كه ايده مورد نظر در آنها قرار گرفته مي شود و فقط تصاوير بايد با هم تركيب و تنظيم رنگ شوند. همچنين اين نرم افزارها براي طراحي لوگوي حرفه اي ساده و معمولي استفاده مي شوند.

نرم افزارهاي طراحي لوگو

در اين قسمت لوگووين نرم افزارهايي را به شما معرفي مي كند كه مخصوص طراحي بوده و براي طراحي لوگو استفاده مي شوند.

1. فتوشاپ (Photoshop)

طراحي لوگو در فتوشاپ اگر با ابزارها و ميانبرهاي مختلفي كه ويرايش تصاوير موجود را آسان مي كند آشنا هستيد. اين نه تنها خسته كننده نيست، بلكه سرگرم كننده و هيجان انگيز است.

نرم افزار فتوشاپ براي طراحي لوگو

قبل از اينكه ياد بگيريد چگونه با برنامه هاي مختلف يك لوگو ايجاد كنيد، بايد با اصول طراحي لوگو آشنا شويد. اين اصول به شما كمك مي كند تا به سرعت سبك لوگو، نشان هاي مناسب، رنگ ها و فونت هاي مورد نياز را بسته به نياز هر برند تعيين كنيد و سپس از خلاقيت خود براي ايجاد يك لوگوي حرفه اي استفاده كنيد.

فرقي نمي كند كه از طراحي لوگوي فتوشاپ براي ايجاد يك لوگوي جديد استفاده مي كنيد يا مي خواهيد لوگوي قديمي خود را دوباره طراحي كنيد.

با اين حال بايد با يك لوگو، استراتژي هاي بازاريابي، هويت برند، پيامي برندتان را ارائه دهيد.

2. ايلوستريتور (Illustrator)

طراحي لوگو با ايلاستريتور يكي از بهترين راه هايي است كه شركت ها يا طراحان لوگو مي توانند از آن براي طراحي لوگويي استفاده كنند كه قصد دارند در وب سايت ها، تبليغات چاپي و ساير استراتژي هاي بازاريابي استفاده كنند.

نرم افزار ايلوستريتور براي طراحي لوگو

اگرچه استفاده از نرم افزار طراحي لوگو ايلوستريتور (Illustrator) روشي جذاب براي ايجاد لوگو است، اما براي كار با ابزارهاي مختلف به ويژه براي ايجاد يك لوگو در قالب وكتور نياز به دانش كافي دارد.

افرادي كه در طراحي لوگو با اين نرم افزار مجرب هستند مي توانند تمايز رنگ و به طور كلي تمامي عناصر لوگو را ويرايش كنند.

طراحي لوگوي شما توسط طراحان حرفه اي لوگووين 

يكي از بهترين شركت هاي طراحي لوگوي حرفه اي ايران لوگووين است . اين شركت متشكل از بهترين متخصصان طراحي لوگوي حرفه اي در ايران است . لوگووين بهترين ايده ها و طرح ها را براي برند شما ارائه مي دهد.
طراحي لوگو

همكاري با شركت ها سازمان ها و افراد مختلف از كشورهاي بزرگ دنيا اين شركت را تبديل به يك صادر كننده ايده,خلاقيت و هنر به خارج از مرزهاي كشور كرده است.

  • تجربه: اين شركت متكي بر سوابق آكادمي و عملي خود پا به عرصه خدمت رساني به ايرانيان عزيز در داخل و خارج از ايران نهاده است و همواره رضايت مشتري را رآس هرم تمام كارهاي خود مي داند.
  • تخصص: لوگووين با دارا بودن طراحان حرفه اي، تكنولوژي مدرن و طراحي منحصر به فرد، توانسته هنري ايده آل و موثر به مشتريان خود ارائه دهد.
  • هدف: مهمترين هدف اين مجموعه تامين نيازهاي حوزه طراحي لوگو براي تمامي مشتريان گرامي مي باشد.
  • همكاري: تيم لوگووين با سابقه اي درخشان و با در اختيار داشتن كادري مجرب و حرفه اي در عرصه طراحي لوگو آماده همكاري با شركت هاي داخلي و خارجي مي باشد.

قطعا اين احساس را تجربه كرده ايد، و به خوبي مي دانيد كه حتي بدون شناخت كامل برند، مي توانيد فقط با نگاه كردن به لوگو آن را شناسايي كنيد.

طراحي لوگو براي هر شركت و موسسه به ميزان قابل توجهي در سودهي و جلب مشتريان نقش دارد. يك مجموعه از طريق طراحي هاي لوگو براي برند خود، به افراد مختلف معرفي مي شود كه معرف كالا و خدماتي است كه از سوي آن شركت و موسسه ارائه مي شود.

سوالات متداول طراحي يك لوگوي حرفه اي

در ادامه برخي از سوالات متدوال شما كاربران عزيز لوگووين را مورد بررسي قرار مي دهيم.

سوالات متداول درباره طراحي هاي لوگو

چرا مشتريان لوگووين را در طراحي لوگو انتخاب مي كنند؟

مزاياي قابل توجه اختصاص استراتژي و بودجه به شركت طراحي لوگوي حرفه اي لوگووين عبارتند از:

  1. دسترسي به مخاطبان: مجموعه طراحي لوگو لوگووين تحقيقات بازار كاملي را با گروه هاي متمركز، نظرسنجي، تجزيه و تحليل، تحقيقات پايگاه داده، پرسشنامه ها و موارد ديگر انجام خواهد داد. استراتژي هايي را توسعه مي دهد كه مي تواند به شما كمك كند تا با موفقيت به مخاطبان مناسب دسترسي پيدا كنيد.
  2. ايجاد تعامل: تيم طراحي لوگو ما ، استراتژي برند را توسعه مي‌دهد، كتابي حاوي دستورالعمل‌ها و تصاوير براي ارائه كسب‌وكار ايجاد مي‌كند و هويت برند را در همه كانال‌ها و پلتفرم‌ها يكسان مي‌كند.
  3. افزايش سود شما: ارائه مداوم يك نام تجاري در همه پلتفرم ها مي تواند منجر به 23٪ درآمد بيشتر شود.

چه چيزي لوگووين را در طراحي حرفه اي متمايز مي كند؟

شركت طراحي لوگوي حرفه اي مملو از افراد متخصصي است كه مشتريان واقعاً خواهان همكاري با آنها هستند. انواع متخصصان و طراحان حرفه اي كه تلاش مي كنند به آنها گوش دهند و ديدگاه آنها را درك كنند.

آنها با مشتريان صادق هستند و از همان ابتدا انتظارات خود را تعيين مي كنند. تيم ما هميشه بهترين و زيباترين طرح ها و ايده ها خلق كرده است.

قيمت ساخت لوگوي حرفه اي چقدر است؟

ما در لوگووين قيمت طراحي لوگو را بسته به سفارشي كه تحويل مي گيريم، تعيين مي كنيم. در مراحل اوليه كار با برگزاري جلسات مختلف آنلاين و ارسال فرم و لوگوي كوتاه سعي مي كنيم نيازهاي كسب و كار شما را بشناسيم.

در اين مرحله ابتدا مشخص مي شود كه كدام سبك از انواع لوگو را مي پسنديد.

سپس با مطالعه اهداف برند، رنگ سازماني، اندازه برند و موارد ديگر به درك درستي از نيازها و خواسته هاي كارفرما مي رسيم.

چرا كسب و كارها به طراحي و لوگوي خاص و حرفه اي نياز دارند؟

لوگو با بيان خلاقانه مفهوم برند، تعامل مشتري را تضمين مي كند. ايجاد لوگوي خلاقانه به برند شما اجازه مي دهد تا به راحتي از ديگران سبقت بگيرد و مفهوم برند را در لايه هاي طراحي لوگو و رنگ ها بدون دردسر پنهان كند و ضمن نشستن در ناخودآگاه مخاطب، سود را تضمين كند.

ساخت لوگوي استاندارد چه تاثيري بر كسب و كار من خواهد داشت؟

لوگو يك هويت برند است و به طور غيرمستقيم فرديت برند شما را در ذهن مشتري ثبت مي كند و مي تواند براي هميشه در ذهن مخاطب باقي بماند.

منبع: https://winon.ir/what-is-a-logo-design/

ادامهـ مطلبـ
| ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ | ۰۵:۱۷:۱۶ | reza
برچسب: لوگو، طراحي لوگو، طرح لوگو، آرم، نشانه، طراحي لوگو حرفه اي، طراح لوگو، بهترين طراح لوگو، لوگوي حرفه اي، يك لوگوي حرفه اي، انواع لوگو، لوگووين، شركت طراحي لوگو، طراحان حرفه اي آرم، شركت طراحي گرافيك لوگو، بهترين شركت لوگو، انواع لوگو، بهترين طراحان نشانه و لوگو، لوگووين، انواع لوگوي خاص، لوگوي تجاري، لوگوي حرفه اي، لوگو-طراحي لوگو-طرح لوگو-آرم-نشانه-طراحي لوگو حرفه اي-طراح لوگو-بهترين طراح لوگو-لوگوي حرفه اي-يك لوگوي حرفه اي-انواع لوگو-لوگووين-شركت طراحي لوگو-طراحان حرفه اي آرم-winon-شركت طراحي گرافيك لوگو-بهترين شركت لوگو-انواع لوگو-بهترين طراحان نشانه و لوگو- لوگووين- انواع لوگوي خاص-لوگوي تجاري-لوگوي حرفه اي،
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

آخرین مطالب ارسالی

انجام طراحي لوگو
اجاره سوله در جاده مخصوص كرج
سفارش طراحي لوگو
طراحي لوگوي حرفه اي
درباره خدمات تعمير در مركز دو سوت تعمير بيشتر بدانيد
سرويس و تعمير چرخ گوشت
تعمير ماكروفر بوتان
نحوه تعمير ماكروفر پاناسونيك و ال جي
تعمير آبميوه گيري
تعميرات ماموت Mamoot
درباره ما
Mamoot | وبلاگ حرفه اي تعميرات | ماموت تعمير
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان