اجاره سوله در جاده مخصوص كرج

Mamoot | وبلاگ حرفه اي عمومي و گرافيك و طراحي لوگو | ماموت تعمير

اجاره سوله در جاده مخصوص كرج

۱۱ بازديد

خريد , فروش و اجاره سوله در جاده مخصوص كرج

افرادي كه به دنبال بهترين هستند، بايد بدانند كه جاده مخصوص كرج همواره يكي از ايده آل ترين، محبوب ترين و جذاب ترين لوكيشن هاي املاك صنعتي در تهران است.

/1030x579.jpg

همين امر باعث شده تا خريد سوله در اين منطقه از كرج نسبت به ساير مكان هاي تهران براي املاك صنعتي هزينه بيشتري داشته باشد. حجم معاملات املاك صنعتي بخصوص خريد سوله در جاده مخصوص بسيار بالاست و به طبع يك موقعيت عالي براي متقاضيان فعاليت در حوزه هاي صنعتي ميباشد.

منظور از سوله سازه‌اي فلزي با سقف شيب‌دار است كه بر اساس محاسبات فني خاص طراحي و ساخته مي‌شود.

بزرگراه مخصوص كرج يا بزرگراه شهيد لشكري (نام پيشين جاده مخصوص كرج) يكي از بزرگراه‌هاي تهران است كه تهران را به كرج متصل مي‌نمايد اين بزرگراه از ميدان آزادي در تهران آغاز شده و تا كرج ادامه دارد. كارخانه‌ها و نمايندگي‌هاي زيادي كه از آن جمله مي‌توان به ايران خودرو در اين بزرگراه قرار دارد.

در اين مقاله به دنبال معرفي شرايط فروش، اجاره و خريد سوله در اين ناحيه هستيم. اگر به دنبال آن هستيد كه فعاليت صنعتي خود را در نزديك ترين محل صنعتي تهران توسعه دهيد اين مقاله را از دست ندهيد.

راهنماي خريد سوله در جاده مخصوص

انواع سوله ها مناسب صنايع بهداشتي، آلمينيومي، حمل و نقل، صنايع سلولزي، صنايع شيميايي و … در بين سوله هاي جاده مخصوص كرج پيدا ميشود.

اين سوله ها در ابعاد مختلف و امكانات مختلف در اين محل واقع شده اند.خريد سوله در جاده مخصوص اكثر سوله ها در جاده مخصوص كرج داراي سند شش دنگ هستند و از امكاناتي مانند كف پوشي مناسب، برق فشار قوي، آب شهري، گاز و… برخوردارند.

بيشتر اين سوله ها داراي مساحت اداري و مساحت كارگاهي هستند. در ابتداي سال 1400 شمسي، متوسط هزينه خريد سوله در جاده مخصوص كرج تهران با امكانات ابعاد و مناسب حدود چهار ميليارد تومان ميباشد.

براي مثال يك سوله براي كارخانه با انشعابات كامل در ابعاد چهارصد هزار متر زمين كه پنج هزار متر آن را سوله اداري تشكيل ميدهد حدود چهار ميليارد و پانصد هزار تومان قيمت گذاري شده است.

اين روز ها بازار خريد و فروش املاك در خريد سوله نيز بي تاثير نبوده و ممكن است هزينه خريد سوله در روز هاي آتي دچار نوسانات چشمگيري باشد.

موقعيت املاك صنعتي در جاده مخصوص:

  • منطقه بيست و يك تهران كه بيشترين بخش جاده مخصوص كرج در تهران از اين منطقه عبور ميكند، به قطب صنعتي تهران مشهور شده است.
  • جاده مخصوص كرج دسترسي بسيار سريعي به شمال، غرب و جنوب غربي تهران دارد. اين جاده به اتوبان هاي آزادگان، اتوبان كرج-تهران، بزرگراه ستاري و بزرگراه جناح تهران كه جز شريان هاي اصلي تهران هستند اتصال مستقيم دارد.
  • مناطق مسكوني حاشيه جاده مخصوص كرج جز خوش آب و هواترين نواحي تهران هستند و علاوه بر امكانات مناسب قيمت مناسبي نسبت به ساير مناطق مسكوني تهران دارند.
  • در نتيجه بسياري از افراد كه به دنبال خريد سوله در اين نواحي براي راه اندازي يا توسعه ي فعاليت صنعتي خود دارند ميتوانند در لوكشين هاي مناسبي براي خريد خانه نيز اقدام كنند.

فروش سوله

همانطور كه قبلا به آن اشاره كرديم موقعيت مناسب سوله ها در جاده مخصوص كرج باعث شده تا فروش سوله در جاده مخصوص بازار داغي داشته باشد.

فروش سوله در جاده مخصوص كرج معمولا ميتواند سود مناسبي براي مالك سوله داشته باشد.

متقاضيان خريد سوله در جاده مخصوص كرج معمولا بيشتر از متقاضيان خريد سوله در ساير نقاط تهران است. بنابراين فروش سوله در اين منطقه بسيار سريع تر از مناطقي مثل جاده مخصوص تهران اتفاق ميوفتد.

اگر به دنبال فروش سوله در جاده مخصوص كرج هستيد ميتونيد با بهترين قيمت در كوتاه ترين زمان ممكن سوله خود را توسط كارشناسان كليك مستر بفروش برسانيد.

اجاره

بسياري از متقاضيان خريد سوله ممكن است در ابتداي كار خود تمايل چنداني به خريد سوله در جاده مخصوص كرج نداشته باشند و يا به هر دليل ديگري به دنبال اجاره سوله در جاده مخصوص كرج باشند:

  1. هزينه اجاره سوله در جاده مخصوص از متري 80هزار تومان شروع ميشود. اجاره سوله در اين منطقه بسيار به صرفه تر از جاده مخصوص ميباشد. اما شهرك هاي صنعتي اطراف تهران ميتوانند هزينه هاي مناسب تري نسبت به اين منظقه داشته باشند.
  2. در برخي از سوله ها ميتوان علاوه بر سوله ماشين آلات مثل جرثقيل هم در كنار ملك اجاره نمود كه بسيار در كاهش هزينه هاي متقاضي موثر است.
  3. علاوه بر ماشين آلات برخي از سوله ها مجوزهاي خود مانند مجوز بسته بندي، مواد غذايي، فراورده هاي گوشتي و … را نيز اجاره ميدهند. بر اين اساس اجاره سوله در جاده مخصوص كرج ميتوند بسياري از هزينه هاي متقاضي را كاهش دهد.

متقاضيان:

اين روزها با توجه با نوسانات بازار ملك و عدم وجود يك نرخ مصوب و مناسب براي نرخ خريد سوله در جاده مخصوص كرج ، متقاضيان خريد و فروش ممكن است با چندين مبلغ متفاوت براي خريد و فروش سوله مواجه شوند.

بنابراين بسيار مهم است كه بتوانند منبع مناسب و مطمئني براي خريد سوله در اين منطقه پيدا كنند. اينكه بتوان در اين منطقه كارشناسان حرفه اي و منصف را شناسايي كنيد اهميت بسيار بالايي دارد.

چرا كه پيدا كردن كارشناسان املاك حرفه اي در حوزه املاك صنعتي ميتوانند با معرفي بهترين موقعيت ها صرفه جويي زيادي در زمان و هزينه هاي متقاضيان داشته باشد.

درنتيجه اكيداً به متقاضيان توصيه ميكنيم قبل از خريد سوله در اين ناحيه با مشاورين و كارشناسان املاك صنعتي ما در ارتباط باشند تا موقعيت ها و قيمت هاي ايده آل را با سايرين مقايسه كنند.

براي كسب اطلاعات بيشتر با گروه مشاورين و كارشناسان املاك صنعتي غلامي در ارتباط باشيد.

همچنين اگر قصد خريد سوله در اتوبان فتح را داريد، مي توانيد با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد