تعميرات ماموت Mamoot
تعميرات ماموت Mamoot

پیوندهای روزانه
    لينكي ثبت نشده است
آمار
    افراد آنلاين : 1
    بازديد امروز : 10
    بازديد ديروز : 78
    بازديد كل : 7001
امکانات وب
انجام طراحي لوگو

طراحي لوگو 

آيا تا به حال برند يا شركتي را ديده ايد كه لوگو يا نماد نداشته باشد؟ قطعا پاسخ شما منفي است. پس از همه، اين به هيچ وجه نمي تواند باشد. در واقع اهميت لوگو غيرقابل انكار است و به طور اجتناب ناپذيري بر نگرش افراد از جمله مشتريان هدف نسبت به برند شما تأثير مي گذارد. بنابراين طبيعتا بايد يك لوگوي جالب و منحصر به فرد داشته باشيد. اما چگونه مي توان به اين هدف رسيد؟ در اين مقاله سعي مي‌كنيم در يك فرآيند سه مرحله‌اي هر چيزي كه براي ايجاد لوگوي عالي براي كسب‌وكارتان نياز داريد را توضيح دهيم: از تعيين هويت برند و عواملي كه يك لوگو را خاص مي‌كنند تا انتخاب گزينه‌هاي مناسب و تكميل موفقيت‌آميز طراحي. پس قدم به قدم با ما همراه باشيد و اين مراحل را به ترتيب دنبال كنيد.  

اهميت طراحي لوگو

اين روزها وب سايت ها و فروشگاه هاي اينترنتي جديد لحظه به لحظه وارد عرصه تجارت آنلاين مي شوند و در بسياري از موارد اين كسب و كارها براي معرفي خود به بازار و مشتريان نياز به لوگو دارند. بنابراين، به راحتي مي توان نتيجه گرفت كه لوگوي هر كسب و كاري نشان دهنده هويت و فرديت آن كسب و كار است. تيم لوگووين با تفكر خلاق و تجربه آماده همكاري با نرم افزارهاي گرافيكي است تا ايده هاي شما را به واقعيت نزديك كند. پس اگر به دنبال يك لوگوي حرفه اي و خاص هستيد و مي خواهيد در دنياي تجارت آنلاين بهتر از رقباي خود باشيد، طراحي لوگوي سايت خود را به تيم متخصص و با تجربه لوگووين بسپاريد.

طراحي لوگو حرفه اي

يكي از مهم ترين نكات در طراحي لوگو حرفه اي سادگي است. به لوگوي خودروي لوكس و محبوب بنز نگاهي بيندازيد. آيا به طراحي ساده اين لوگو در كنار معناي زيباي آن دقت كرده ايد؟ در برندسازي سادگي يكي از مهمترين و موثرترين جنبه هاي تبليغات است. همانطور كه استيو جابز از سادگي به عنوان يك كلمه مقدس ياد مي كند. دليل اينكه او آن را مقدس مي‌داند اين است كه شما بايد سخت‌ترين كارها را انجام دهيد تا افكارتان را سازماندهي كنيد و آنها را آسان كنيد. يك طراح لوگو بايد ساده ترين و مهم ترين لوگو را براي يك برند با الهام، توجه، تجربه، ايده و خلاقيت طراحي كند.

طراحي لوگو حرفه اي با موبايل

انواع نرم افزارهاي حرفه اي طراحي لوگو با موبايل اخيرا با استقبال گسترده مصرف كنندگان مواجه شده اند. اگر صاحب كسب و كار هستيد و مي خواهيد هويت منحصر به فردي براي كسب و كار خود ايجاد كنيد، ايجاد لوگو يكي از بهترين گزينه هاي موجود است. لوگوي شما نشان دهنده برند شما خواهد بود. طراحي لوگوي منحصر به فرد و ارزشمند يكي از مهم ترين مراحلي است كه هر كسب و كاري بايد انجام دهد. نرم افزار ايجاد لوگو و نرم افزار ايجاد لوگو يا يك اپليكيشن طراحي لوگو حرفه اي با گوشي موبايل به شما اين امكان را مي دهد كه لوگوي خود را طراحي كنيد. استفاده از اين اپليكيشن ها بسيار آسان است و هركسي مي تواند بدون دانش قبلي از طراحي و ساخت لوگو از اين اپليكيشن ها استفاده كند.

طراحي لوگو حرفه اي رايگان

در واقع طراحي لوگو حرفه اي رايگان با كمك سايت هاي ايجاد لوگو مي تواند چند دقيقه طول بكشد. اما همانطور كه مي دانيد اين خدمات رايگان براي شما نمي توانيد به صورت حرفه اي لوگوي مد نظر خود را طراحي كنيد، بلكه فقط طراحي تمام شده سايت را دنبال كنيد كه هزاران نفر ديگر از آن استفاده مي كنند. به همين دليل به شما پيشنهاد مي كنيم اگر نياز به ديده شدن بيشتر داريد و مي خواهيد لوگوي حرفه اي طراحي كنيد فراموش نكنيد كه از خدمات طراحي لوگو تيم لوگووين با بهترين قيمت و بهترين نمونه كارها ديدن فرماييد. فقط قيمت نمونه كارها و طراحي ما را با سايت هاي ديگر مقايسه كنيد. 

طراحي لوگو حرفه اي با فتوشاپ

طراحي لوگو در فتوشاپ مي تواند يك چالش وقت گير يا هنر سرگرم كننده باشد. همه چيز بستگي به آشنايي ما با طراحي لوگو در فتوشاپ دارد. نرم افزارهاي طراحي آرم و هنر ديجيتال مانند Photoshop، Illustrator، Corel يا ساير اپليكيشن هاي آنلاين يا اندرويدي براي ايجاد لوگو، تنها در صورتي به شما كمك مي كنند كه يك لوگو حرفه اي طراحي كنيد كه از قبل با ابزارهاي هر نرم افزار آشنايي داشته باشيد.

طراحي لوگو حرفه اي با كامپيوتر

همه برندها و كسب و كارها به لوگويي نياز دارند كه براي مدت طولاني از ذهن مشتريان پاك نشود. البته به ياد داشته باشيد كه طراحي لوگو كار ساده اي نيست و براي داشتن يك لوگوي حرفه اي بايد نرم افزار طراحي لوگو را بشناسيد. در سال هاي اخير چندين نرم افزار كامپيوتري براي طراحي لوگو حرفه اي به بازار معرفي شده است. براي استفاده از اين نرم افزار كافي است كمي خلاقيت و تجربه در طراحي گرافيك داشته باشيد. انتخاب نرم افزار طراحي لوگو مناسب به عواملي مانند بودجه، نيازها و تجربه طراحي بستگي دارد.

طراحي لوگو حرفه اي آنلاين

هدف از طراحي حرفه اي لوگو آنلاين كمك به شما براي ايجاد لوگوي مورد علاقه خود در كمتر از يك دقيقه است. با استفاده از اين سايت ها مي توانيد لوگوي خود را به صورت آنلاين طراحي كنيد و با توجه به كارگروه و سليقه و ذهن مشتريان خود لوگوي كسب و كار خود را تهيه و دانلود كنيد. تنوع مدل ها و اشكال مختلف در توليدكنندگان لوگو آنلاين، تعداد زيادي لوگو را در انتخاب شما قرار مي دهد و شما مي توانيد در كمترين زمان به طراح لوگوي كسب و كار خود تبديل شويد.

برنامه طراحي لوگو حرفه اي

افرادي كه در زمينه طراحي لوگو و گرافيك فعاليت مي كنند و يا در اين زمينه تازه كار هستند با نرم افزارهاي طراحي لوگو زيادي مواجه مي شوند و ممكن است در ابتدا اين سوال پيش بيايد كه با كدام نرم افزار طراحي لوگو كار كنيم. بهترين برنامه طراحي لوگو حرفه اي كدام است يا كدام نرم افزار طراحي موثرتر است؟ تفاوت بين اين همه نرم افزار ايجاد لوگوي معرفي شده چيست؟ بهتر است در مورد پركاربردترين نرم افزار طراحي لوگو تحقيق كنيد و با مزايا، معايب و ويژگي هاي نرم افزار طراحي لوگو آشنا شويد. در پايان اين مطالعه احتمالا متوجه خواهيد شد كه كدام برنامه طراحي لوگو براي چه نوع طراحي مفيد و مناسب است.

طراحي لوگو حرفه اي ارزان

طراحي لوگو ارزان و با كيفيت فقط توسط تيم لوگوين ارائه خواهد شد. همراهان عزيز وب سايت خدمات طراحي آنلاين در لوگووين امروز مي خواهيم در مورد طراحي لوگو و نحوه ساخت لوگو يا طراحي لوگو در لوگوين صحبت كنيم. براي سفارش طراحي لوگو در سايت لوگووين كافيست با ما در واتساپ يا تلفن تماس بگيريد و لوگوي برند خود را سفارش دهيد.

آموزش طراحي لوگو حرفه اي با ايلوستريتور

طراحي لوگو حرفه اي با ايلوستريتور يكي از بهترين راه هايي است كه شركت ها يا طراحان لوگو مي توانند از آن براي طراحي لوگويي استفاده كنند كه قصد دارند در وب سايت ها، تبليغات چاپي و ساير استراتژي هاي بازاريابي استفاده كنند. اگرچه استفاده از نرم افزار طراحي لوگو ايلاستريتور روشي جذاب براي ايجاد لوگو است، اما براي كار با ابزارهاي مختلف آن، به ويژه ايجاد لوگو در قالب وكتور، نياز به دانش كافي دارد. افرادي كه در طراحي لوگو حرفه اي با اين نرم افزار مجرب هستند مي توانند وضوح رنگ و به طور كلي تمامي عناصر لوگو را ويرايش كنند.

نرم افزار طراحي لوگو حرفه اي

نرم افزار طراحي لوگو حرفه اي امكانات مختلفي را براي ايجاد يك لوگوي زيبا و مناسب براي كسب و كار شما فراهم مي كند. تعدادي نرم افزار رايگان طراحي لوگو حرفه اي به صورت آنلاين موجود است كه مي توانيد از آنها استفاده كنيد. نرم افزار طراحي لوگو بايد به اندازه كافي موثر باشد تا بتواند بدون تلاش زياد يك لوگوي جذاب ارائه دهد. 

مراحل اول در طراحي لوگو

مرحله 1: پيش نيازهاي طراحي لوگو را فراهم كنيد

1. هويت برند خود را شناسايي كنيد

لوگوي شما بايد بتواند فرديت برند شما را به مخاطبان منتقل كند. براي اين كار ابتدا بايد فرد خاصي را براي برند خود شناسايي كنيد. هنگامي كه عواملي را كه برند شما را خاص و منحصر به فرد مي كند درك كرديد، مي توانيد انتخاب هاي بهتر و آسان تري داشته باشيد كه مكمل و تقويت كننده اين عوامل هستند. براي تعيين هويت و فرديت برند خود، به سوالات زير پاسخ دهيد:

  • چرا اين تجارت را راه اندازي كرديم؟
  • چه باورها و ارزش هايي براي ما به عنوان يك شركت مهم است؟
  • در چه زمينه هايي بهتر از ديگران هستيم؟
  • چه چيزي ما را خاص مي كند؟
  • اگر بتوانيم برند خود را در سه كلمه برچسب گذاري كنيم، آن سه كلمه چه خواهند بود؟
  • چه سه كلمه اي را مي خواهيم كه مردم ما را توصيف كنند؟

2. ايده توليد كنيد

سخت ترين مرحله فرآيند توسعه لوگو، مرحله توليد يك ايده است. براي ايجاد ايده مراحل زير را دنبال كنيد:

با يك جلسه طوفان فكري شروع كنيد ارائه ايده ها به صورت كلمات و متن مي تواند به رشد آنها كمك كند و روند انتخاب بهترين گزينه ها را تسهيل كند. در اين راستا، روش تهاجم يا طوفان فكري راه خوبي براي حساس كردن آنچه به دنبال آن هستيد خواهد بود. استفاده از تكنيك هاي زير به شما كمك مي كند تا ايده هاي خلاقانه اي داشته باشيد:

  • قوانين روش طوفان فكري را رعايت كنيد: در اين روش بايد تمام ايده هاي خود (حتي بد) را روي كاغذ بياوريد. شايد يك ايده ترسناك بتواند باعث يك تصميم معقول شود.
  • مانند مخاطبان خود فكر كنيد: فهرستي از كلماتي كه نام تجاري شما را تعريف مي كنند تهيه كنيد و مي خواهيد برند شما نماينده آنها باشد. هميشه مانند مخاطبان هدف خود فكر كنيد و آنچه براي آنها مهم است را در نظر بگيريد.
  • از همه كمك بگيريد: طوفان فكري براي يك نفر اشكالي ندارد، اما فقط چند صدا مي توانند جادو كنند.

بنابراين، همه كساني را كه مي توانيد، از جمله اعضاي بخش ها و بخش هاي مختلف شركت (در صورت وجود) و حتي دوستان و شركا، درگير كنيد. از متفاوت بودن و داشتن افكار عجيب در طول طوفان فكري نترسيد.

مرحله دوم طراحي لوگو: درك اجزا و اصول مهم

اكنون كه به وضوح برند خود را درك كرده ايد و احساس مي كنيد به اندازه كافي ايده داريد، بايد آن ايده ها و ايده ها را در قالب يك لوگو تجسم كنيد. عوامل مختلفي در طراحي لوگو نقش دارند: از رنگ ها و اشكال هندسي گرفته تا گرافيك و فونت. كار با هر يك از اين عناصر به طور جداگانه به شما كمك مي كند تا بتوانيد به جاي اينكه با مواجه شدن با همه آنها به يكباره گيج شويد، قدم به قدم حركت كنيد و به نتيجه دلخواه برسيد.

1. سبك لوگو را انتخاب كنيد

اولين قدم در مرحله دوم انتخاب سبك مناسب براي طراحي لوگوي برند است. طبيعتاً هيچ سبك واحدي وجود ندارد. بنابراين بايد ببينيد كه كدام سبك براي شما و مخاطب خاصتان بهترين است.

  • سبك كلاسيك: لوگو هايي كه در يك زمان خاص وارد مد مي شوند، معمولا خيلي سريع از مد مي افتند. از سوي ديگر، طرح‌هاي كلاسيك قوي‌تر هستند و به شما كمك مي‌كنند با جامعه وسيع‌تري از مخاطبان خود ارتباط برقرار كنيد. در اين سبك، سادگي حرف اول را مي زند و ما به رنگ ها، گرافيك ها يا فونت هاي عجيب و غريب متوسل نمي شويم. طراحي كلاسيك معمولاً اعتبار و عملگرايي برند را نشان مي دهد.
  • سبك سنتي يا خاطره انگيز: سبك سنتي مخاطب را به ياد گذشته مي اندازد و احساسات نوستالژيك روياهاي مرتبط با آن را برمي انگيزد. يك لوگوي سنتي به مخاطب مي گويد كه گذشته براي شما مهم است و آنچه مي فروشيد با توجه به سابقه اي كه لوگوي سنتي شما نشان مي دهد ماندگار خواهد بود.
  • سبك مدرن و مينيمال: اين سبك اغلب براي تاكيد بر مدرنيته و رفاه استفاده مي شود. سبك مدرن و مينيماليستي از فضاي سفيد زياد، كمترين جزئيات و خطوط ساده استفاده مي كند كه باعث ايجاد لوگوهاي شيك و منحصر به فرد مي شود. سبك مينيماليستي و مدرن به مخاطب نشان مي دهد كه برند شما مدرن است و بر آنچه در دنياي مدرن مي گذرد كنترل داريد.
  • سبك هاي طنز: سبك طنز يكي از سبك هاي مناسب براي برندگاني است كه مخاطبان جوان (يا جوان) دارند. معمولا در اين سبك از رنگ ها، نشانه ها و تصاوير مختلف براي ايجاد حس مثبت و دوستانه استفاده مي شود. به عنوان مثال، با استفاده از يك طلسم (يك شخصيت كارتوني ساده) يا يك طرح دلچسب، مي توانيد شخصيتي شوخ طبع و آشنا از برند خود را نشان دهيد.
  • سبك دست ساز: سبك دست ساز به مخاطب القا مي كند كه محصولات برند توسط افراد واجد شرايط ساخته مي شوند و كيفيتي مشابه كيفيت محصولات دست ساز قديمي دارند. اين سبك در تركيب با سبك هاي ديگر، به ويژه سبك هاي سنتي، مي تواند پيام هاي معناداري را به مخاطب منتقل كند.

توجه داشته باشيد كه لازم نيست فقط از يك سبك استفاده كنيد. در عوض، مي توانيد چندين سبك را با توجه به نيازها و ايده هاي خود تركيب كنيد.

3. يك رنگ را انتخاب كنيد

رنگ ها معاني و احساسات مختلفي را برمي انگيزند و به قدري پيچيده هستند كه بر اين اساس موضوعي به نام روانشناسي رنگ ها شكل مي گيرد.

  1. قرمز: نشان دهنده هيجان، هيجان و عصبانيت است. اگر مي خواهيد روشن، جوان يا متفاوت به نظر برسيد، اين رنگ براي لوگوي شما مناسب است.
  2. نارنجي: رنگ نارنجي كمتر از قرمز استفاده مي شود. اما تقريباً به همان اندازه انرژي و گرما را منتقل مي كند. نارنجي - رنگ جوش و غرش، قدرت و گرما.
  3. زرد: اگر مي خواهيد دوستانه و مودب به نظر برسيد، رنگ زرد براي شما مناسب است. زرد شادي، مقرون به صرفه بودن و انرژي جواني را تداعي مي كند.
  4. سبز: سبز يك رنگ جهاني است و مي تواند براي هر برندي، به ويژه آنهايي كه در طبيعت فعاليت دارند، مناسب باشد.
  5. آبي: آبي به عنوان رنگي كلاسيك و محبوب، آرامش بخش و دلپذير و تداعي كننده قابليت اطمينان و بلوغ است.
  6. بنفش: بنفش نشانه تجمل گرايي است و بسته به رنگ بندي يا غلظت مي تواند مرموز، خاص و انتخابي يا زنانه باشد.
  7. صورتي: اگر محصولات شما دخترانه يا زنانه باشد، هيچ رنگي به اندازه صورتي موثر نخواهد بود. همچنين با استفاده از سايه هاي مختلف صورتي مانند بنفش يا صورتي كم رنگ مي توانيد ظاهري زيبا و آراسته و جوان و دخترانه به لوگوي خود بدهيد.
  8. قهوه اي: در ابتدا استفاده از رنگ قهوه اي براي لوگو ممكن است چندان جالب به نظر نرسد. اما براي لوگوهاي سنتي بسيار مناسب است و مي تواند منحصر به فرد بودن و جاسازي و همچنين دست ساز بودن را تداعي كند.
  9. مشكي: اگر به دنبال ظاهري شيك، مدرن و مجلل هستيد، مشكي گزينه خوبي براي شما خواهد بود. لوگو ي مينيمال سياه و سفيد نيز گزينه خوبي براي علاقه مندان به طرح هاي كلاسيك ساده است.
  10. سفيد: اگر مي خواهيد لوگوي شيك، ساده، مدرن و مينيمال داشته باشيد، استفاده از رنگ سفيد بيشتر مي تواند به شما در رسيدن به اين هدف كمك كند. رنگ سفيد را مي توان به عنوان رنگ خنثي در كنار رنگ هاي ديگر استفاده كرد. در هر صورت اين رنگ حس جواني و اقتصاد برند را تداعي مي كند.
  11. خاكستري: اگر مي خواهيد برند شما ثابت، كلاسيك و جدي به نظر برسد، يكي از بهترين گزينه ها استفاده از رنگ خاكستري است. طيف‌هاي تاريك خاكستري مرموزتر به نظر مي‌رسند و طيف‌هاي روشن قابل دسترس‌تر هستند.

 نه طراحي لوگو چقدر است؟

هزينه طراحي لوگو در سايت لوگوين بستگي به سبك لوگو دارد اما در مجموع تعرفه طراحي لوگو 2 ميليون تومان مي باشد. لوگوهاي طراحي شده كپي نيستند و همگي به صورت وكتور و به صورت كاملا سفارشي طراحي شده اند و اين طرح به عنوان نمونه كارهايي كه در ادامه مشاهده مي كنيد نشان از بالاترين كيفيت و زيبايي خواهد داشت.

اما چه چيزي در لوگو باعث مي شود آن را تشخيص دهيد؟

هنگامي كه در حال ايجاد يك لوگو براي شركت خود هستيد، در موقعيت منحصر به فردي قرار مي گيريد كه مي توانيد تأثير قدرتمندي بر نحوه درك مشتريان از برند شما داشته باشيد.

چه چيزي در طراحي مي تواند خاطرات يا حتي احساسات خاصي را برانگيزد؟

هر كاري كه به عنوان بخشي از كسب و كار جديد خود انجام مي دهيد، مي گوييد و نشان مي دهيد، به مشتريان بالقوه شما اطلاعات بيشتري در مورد هويت شركت شما مي دهد. از همان ابتدا بسيار مهم است كه اطمينان حاصل كنيد كه بيانيه اي منسجم و واضح در مورد پيام شركت خود ارائه مي دهيد. و اگرچه ايجاد يك لوگو بسيار ساده به نظر مي رسد، ايجاد يك طراحي عالي  هميشه آسان نيست. اين شامل بسياري از تحقيقات بازار، دانش عميق از شخصيت خريدار شما و در نظر گرفتن متفكرانه اصول طراحي لوگو  است. اغلب طراحان تكرارهاي زيادي از يك لوگو را قبل از اينكه “درست” به دست آورند، ايجاد مي كنند.

با داستان خود شروع كنيد

شركت ها براي كسب درآمد ايجاد مي شوند – اين شاعرانه ترين بيان نيست، اما بايد با آن شروع كنيد. و براي ايجاد يك تجارت سودآور، بايد بتوانيد خودتان و همچنين محصولتان را بفروشيد. امروزه، بازاريابان تمايل دارند موافق باشند كه خريداران بسيار بيشتر با داستان‌ها ارتباط دارند تا با حقايق اساسي محصول شما. اين براي شما چه معنايي دارد؟ بايد داستاني در لوگوي شما وجود داشته باشد. قبل از اينكه به اين فكر كنيد كه اين لوگو چگونه خواهد بود، از خود بپرسيد كه تاريخچه شركت شما چيست. وقتي به كوكاكولا نگاه مي كنيم، نوشابه قهوه اي نمي بينيم – خرس هاي قطبي و حروف سفيد پررنگ را مي بينيم. فراتر از آنچه شركت شما انجام مي دهد برويد و توضيح دهيد كه چرا اين كار را انجام مي دهيد. اين «چرا» ريشه داستان شماست و بايد در رنگ، شكل و فونت لوگوي شما بيان شود. اگر لوگوي شما عنوان فيلم بود، چه شكلي بود؟

منبع: https://winon.ir/what-is-a-logo-design/

ادامهـ مطلبـ
| ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۰۳:۳۰:۲۱ | reza
برچسب: لوگو، طراحي لوگو، طرح لوگو، آرم، نشانه، طراحي لوگو حرفه اي، طراح لوگو، بهترين طراح لوگو، لوگوي حرفه اي، يك لوگوي حرفه اي، انواع لوگو، لوگووين، شركت طراحي لوگو، طراحان حرفه اي آرم، شركت طراحي گرافيك لوگو، بهترين شركت لوگو، انواع لوگو، بهترين طراحان نشانه و لوگو، لوگووين، انواع لوگوي خاص، لوگوي تجاري، لوگوي حرفه اي،
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :

آخرین مطالب ارسالی

انجام طراحي لوگو
اجاره سوله در جاده مخصوص كرج
سفارش طراحي لوگو
طراحي لوگوي حرفه اي
درباره خدمات تعمير در مركز دو سوت تعمير بيشتر بدانيد
سرويس و تعمير چرخ گوشت
تعمير ماكروفر بوتان
نحوه تعمير ماكروفر پاناسونيك و ال جي
تعمير آبميوه گيري
تعميرات ماموت Mamoot
درباره ما
Mamoot | وبلاگ حرفه اي تعميرات | ماموت تعمير
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :

سرویس وبلاگدهی فارسی یا پارسی رایگان